Pagina's

zondag 16 september 2012

magenetic nagellak essence.

Heey iedereen,

Hebben jullie de magnetic nagellakjes van Eccence al gezien? Ik weet dat ze al een hele tijd in de winkel liggen maar ik wilde er toch even over schrijven. Het zijn magnetische nagellakjes in verschillende kleuren. Ik heb ze een tijdje geleden gekocht.
Op verschillende blogs zag ik al deze nagellak voorbij komen. Omdat mij dit heel leuk leek ben ik gauw naar een Kruidvat gegaan om ze te bekijken.
Er zit 8 ml in een nagellakflesje. Best veel! Alleen bij OPI vergeleken is het weinig, in een OPI lakje zit namelijk 15 ml maar hier betaal je dan ook het driedubbele voor. Het kwastje van deze nieuwe nagellakjes is echt perfect! Ze zijn wat platter en breder, lakt echt fantastisch! Ook vind ik deze nagellak heel goed dekkend, 1 laagje is meer dan voldoende! De nagellak droogt ook snel op binnen een paar minuutjes. De nagellak is van zichzelf al erg mooi, donkergrijs met een klein glimmertje er in maar na gebruik van het magneetje ziet het er helemaal spectaculair uit!

Hoe werkt het?

1. Lak je nagels met een basecoat.
2. Breng een dikke laag (niet te dik) aan op je nagel, let op dat je snel en per nagel werk.
3. Neem het magneetje in je wijsvinger van je andere hand.
4. Houdt het magneetje nu vlak boven je nagel met nog natte nagellak, ongeveer 20 seconden.
5. Beweeg het magneetje een beetje indien nodig (als je nagels bijvoorbeeld erg breed of lang zijn).
6. Je ziet ineens allemaal streepjes verschijnen. Klaar is je nail art!
7. Breng als laatste stap nog een topcoat aan zodat je nagellak beschermd is en het design zie je beter en de kleuren zijn feller.

Het magneetje had iets sterker mogen zijn, het geeft een leuk effect maar je moet hem wel erg dichtbij je nagel houden. Als je dus niet oppast kom je tegen je nog natte nagellak aan. En als je te snel wilt (zoals ik hier op mijn pinknagel) krijg je het effect er niet goed in. Ondanks dat vind ik het toch erg goed gelukt! En het effect vind ik ook echt super mooi.
De lakjes zijn te koop in bijna elke kruidvat voor 1.99 euro. Je moet er ook een magneetje bij kopen, ook bij de kruidvat voor 1.79 euro. Niet duur dus!
Wat vinden jullie er van? :)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten